Sippin´on gin and juice.... No but coffee!

Tjingeling, hoppas allt är bra med er? Själv har jag varit sjukt trött idag för jag var inge trött alls igår när jag skulle sova så jag lov och kollade på massa inspelade program på Tivo till typ 02 inatt och sen vaknade jag vid 06 imorse så ikväll lär det nog inte vara några problem med sömnen för 5 öre.
 
Idag fick jag ett efterlängtad samtal med det postiva beskedet som jag hoppats på såå mycket i någon vecka nu. Har verkligen gått och hållt mina tummar för brinnande livet. Jag var på Falu Kommun för anställningsintervju för några veckor sedan och har känt såååå mycket att jag verkligen ville ha det här jobbet. SÅ FICK JAG DET!!! Snacka om glad jag blev när Mimmi ringde mig idag, holy cow, jag ville bara göra en moon walk genom lägenheten, dock skulle det nog snarare se ut som om jag hade fel på höfterna så jag skippade det men kan lova att smilbandet gick från öra till öra. Jag är så himla glad över detta och den 2 maj startar jag på kostenheten för Falu kommun, kommer bli sjukt roligt. Men innan dess ska jag njuta för fulla muggar på Kreta ♥.
 
Först toppbloggare för Finest med matbloggen och sen ett heltidsjobb, vad ska hända härnäst? :D | #lifeiamreadyforyou #tacksamtjej |
 
Nej men nu ska jag snart borsta tänderna, ja ni hörde rätt. Jag älskar att lägga mig tidigt för att ligga och kolla på tv en stund innan jag ska sussa. Imorgon vill jag ha mer energi, har massa bak inplanerat så energii behövs. Sen skulle jag nog få besök imorgon, det blir trevligt. Men hare såå fint nu, puss & kram!
anställning - falukommun - gladtjej - kreta - semester - ving