Bland blåbär, hallon & grodor

Jag, Kevin & Emelie var ut i skogen några timmar på eftermiddagen för att leta på blåbär, hallon & kantareller. Det var så skönt att få komma ut i naturen en stund, har inte blivit så mycket ute just med tanke på ryggen. Jag mår så bra i naturen så måste bege mig ut fler dagar, dock åker jag knappast själv för man vet aldrig vem man träffar på bland mossa & granar.
 
Emelie verkar vara bra på det här med att hitta runt i skogarna så jag kände mig trygg med henne.
 
Sjukt mycket spindelnät sprang vi över i skogen och det är jag inte så stort fan av eller snarare spindlar, usch! Dock så är spindelnät otroligt vackra.
 
Mängder med fjärilar var det också..
 
 Nej det kissas inte här utan det plockas blåbär...
 
 
Hey little froggy
 
How´s it hanging?
 
blåbär - canon70d - falun - foto - hallon - naturen
3
a n n i k a

Fina bilder!

Svar: Tack =)
Linda

Ella

Hur gick det med nålarna ?tyckte du det hjälpte något? Mysigt gå i skogen ,bästa jag vet, som du nog märkt på Fb 😄

Svar: Nej asså ja gillade inte det alls så jag kommer inte göra det igen. Men försöker uppta mindfulness igen och hittade en spellista på Spotify igår kväll när jag skulle sova som var hur skön som helst att lyssna på. Den heter Lugnande Ljud för barn.... ha ha passande va:). Vi ska ta sen liten cykeltur snart i skogen, få lite energi och syré
Linda

Ella

Jag tyckte d gjorde ont,testade väll tio g men sen gav jag upp ;)andningsövningar är bra innan man ska sova. Oftast andas vi fel och ytligt.

Svar: Jag andas verkligen ytligt hela tiden därför tycker jag avslappningsöppningar är sjukt bra =)
Linda