Chin up Princess or The Crown Slips

 
Hej, God Morgon! Hoppas ni sovit gott? Vi kom hem ganska sent från Madde igår efter middag och film som slutade med massor med klipp från Youtube, kan lova att det skrattades så det stod härliga till. Jag dök ner i sängen direkt vi kom efter, efter 00:00 någon gång och Kevin lyckades avverka ett program på Barnkanalen (Ipad) innan han gav mig en god natt puss på axeln. Och idag vaknar jag mig smärta i ländryggen, varför är jag inte förvånad. Eller iofs så vaknar jag med smärta där varje dag men man lever ju på hoppet så att säga... Men nu börjar mitt tålamod snart ta slut om jag inte får hjälp med den. Är sjukt less, tror jag fick ryggskott i böjan av Juni och nu är det snart september. När läkaren ringer upp angående röntgen kan jag lova att hon ska få höra sig sanningen ord. Nog om det!
 
Tänkte ge er mina topp 5 låtar just nu på tal om nått helt annat:
Dj Snake | Justin Timberlake - Let Me Love You (Den här är toppen av isberget ♥)
Olly Murs - Kiss Me (En gammal goding som är magisk)
Norlie & KKV - Din Idiot (Svensk musik när den är som bäst)
ARIZONA | Robin Schulz - I Was Wrong (Jag är ett stort fan av ARZONA, älskar deras musik)
Olly Murs - You Don´t Know Love (Good job Olly, 2 ggr på listan ♥)
 
Det är direktlänk till alla låtar om du trycker på artistens namn. Ha en fortsatt fin dag nu, själv ska jag försvinna in i musikens värld en stund. Ett bad kanske vore bra, känner mig varm/öm i ryggraden ända upp till skuldrorna. Jst ja, sen fick jag ett sjukt stort paket med posten igår som jag måste packa upp. Visar vad det är i ett senare inlägg, var en fin gåva och tung! Puss | Hej !
 
blogg - musik - nude - ootd - sneakers
1
Dayana

Vart kommer skorna ifrån? Ser så mjuka ut! :o

Svar: H&M
Linda