Moi in Black & White

Photo → IG Snapstory @ sweetkay78
 
Hej, god morgon och allt det där. Hoppas allt är bra med er? Själv kom jag nyss från röntgen så det är dags för matintag deluxe. Idag blir det islatte och toast med avokado & kokt ägg, mums! Igår på eftermiddagen var jag så uttråkad så jag frågade Sabina om jag inte kunde få fota henne en stund och hon var inte sen på att haka på. Dock var solen framme och jag var inte ute efter solbilder men tur det finns skugga. Ska försöka redigera lite bilder under dagen så ska ni få se.. Jag har blivit mer och mer intresserad av att fota människor samt detaljbilder och tjatar ofta på mina vänner att jag vill fota dom men händer nada så jag får börja muta dom med saker (middagar?^^). Men efter gårdagens fotning så har jag redan en till vän som vill bli fotad, yaaay! 
 
Och min rygg då.. Ja den lever sitt egna liv och dom sista dagarna har varit blä, värk i vänster höft ned i lår och längdrygg. Tvingade ut mig själv på en promenad i solskenet igår, kände energi & lycka i kroppen så jag fick lov att trotsa kroppen. I början tänkte jag att det här går aldrig, rakt in precis ovanför vänster skinka nästan precis där stjärtskåran börjar...smärta deluxe! Jag brukar skoja med Emelie.. När jag ligger i sängen och ska försöka ta mig ur sängen att jag måste skaka loss höftkulorna så jag ens tar mig ur sängen.. F*n är man 37 eller 137?? Vi får se vad domen blir efter röntgen och imorgon är det sjukgymnast som gäller. Försöker ju komma igång själv eftersom det ska vara sååå bra att röra sig men det blir nästan hundra gånger värre efter, suck. Så ny kropp sökes, kan erbjuda en middag & ett glas vin för kroppen. Puss | Hej !
 
blogg - falun - foto - instagram - röntgen