Längre fransar & lena fötter med Jojoba

Mina naturliga fransar utan smink
 
Dagens tips är då fasiken ett av dom bästa tipsen jag kommmit med tror jag ha ha. Imorse när jag kollade mig i spegel så tänkte jag: SHIT vad f*n har hänt med mina ögonfransar, dom är så mycket grövre och längre!!! Mina fransar syns knappt annars och tycker jag får färga dom hela tiden. Det enda jag kan komma på varför dom såg såååå mycket bätre ut idag är för jag smorde faktiskt in dom innan jag la mig igår kväll med en Jojoba olja. Fråga mig inte varför jag kom på att göra det helt plötsligt, jag bara gjorde det. Så nu har jag smort mina fansar på morgonen också. Fortsätter dom växa och bli finare av det här så HEJJA MIG! Jag drog nog även olja över mina bryn också..
 
Ett tips till, Jag smorde in mina fötter, som för övrigt var som jordens torraste i förrgår... ni vet så där sandpappriga... typ att kan slipa ned sängstommen med dom (don´t judge). Så sjukt torra var dom och jag smorde in mig med samma olja dagen innan, tänkte ja ja lär väl inte hända nått. Igår efter jag smort mina fransar så gav jag mig på fötterna, tänkte att jag måste få in detta i rutin. SERIÖST, det var som jag hade varit på nåt sorts spa och slipat ned hälarna med vinkelslipen. Har jag hittat jordens bästa mirakelolja????? Jag är imponerad deluxe!
 
Det här mina damer och herrar för den delen, är den magiska oljan jag talar om -  Kallpressad Jojoba olja från Crearome. Jag fick lov att lägga en beställning innan jag la ut det här inlägget för att vara säker på att få hem en ny flaska så dom inte skulle ta slut ha ha. Tipsade om den på min instagram snap imorse och frågorna vällde in. Den här är nog jäkligt bra att göra hårinpackning på också kan jag tro.... Direktlänk till oljan → här. Detta är absolut inte ett sponsrat inlägg eller dylikt utan detta är en produkt som jag haft hemma ett tag, vet inte ens vart jag fått den ifrån men har nog haft den ett tag och gissa om jag är glad att jag testade den igen. Kan tänka mig att den är bra för skägg också för er killar som har det. Glöm då för sjutton inte att ge mig lite kärlek genom att trycka på hjärtat under inlägget efter detta grymma tips!!!!
 
KRAM på er godingar ♥
 
 
crearome - jojobaolja - mirakelolja - tips - ögonfransar