Chill Friday

Usch vad kall jag är, skjutsade nyss upp Kevin till gruvan för han skulle springa runt och leta pokemon. Jag gick med en stund sen drog jag in på någon butik som ligger där uppe, var så sjukt kallt så nu ska jag ta mig ett glas vin och lägga mig i badet en stund. Lugn musik är på och Kevin plockar ur diskmaskinen sen ska jag trolla ihop plockmat till oss så det blir att tända ljus och ta fram sällskapsspelen & hoppas på att jag spöar skiten ur Kevin ha ha. Imorgon ska vi upp tidigt och hjälpa till för innebandyn så det blir inga croissants då som Kevin hade hoppats på utan han får vänta till Söndag morgon, då blir det brakfrukost deluxe & mys i oändlighet.
 
Shit vilket snurrig inlägg det känns som att det vart ha ha, dags för bad. Trevlig Fredag, kramis.
 
bad - fredag - mys