IDHAIR Black - Perfekt till Fars Dag!

För några veckor sedan så fick jag hem pressutskick för män och detta är en perfekt gåva nu till Fars Dag. Jag gav min pappa produkterna direkt så han kunde testa dom och jag kunde få en review av vad han tyckte så jag kunde bifoga denna information till er. Jag förklarade tydligen hur man använde dessa produkter ändå lyckades han drabbas av hjärnsläpp och använt båda produkterna när han duschat, den ena är en beach gel - saltwater spray och ska inte ens användas i duschen. Gissa om vi skrattade åt det igår när han var här: - Jaha kanske därför jag känner mig så stel, sa han. HA HA HA HA!!!
 
Hur som helst, det första jag la märke till när han kom går var hans hår och när han berättade att han hade använt mjällschampoot och var sjukt imponerad av det så förstod jag varför hans hår såg sååå mycket bättre ut än innan när han använde Head & Shoulders. Jag vet ärligt inte ens varför han använder mjällschampoo, jag har aldrig sett en gnutta tendens av mjäll men jag ska inte spräcka hans bubbla av hans tro.
 
Han sa själv att av Head & Shoulder så kliade det i hårbotten efteråt, det sved som sjutton i ögonen (vad han nu gjorde med schampoot i ögonen) och det gjorde det inte av detta. Han gestikulerade vilt och pekade på ställen i skallen/panna där han hade schampoot, jag såg ut som en frågetecken och nickade artigt. Vilken skillnad sa han och han var riktigt nöjd av produkten. Det jag märkte av hans hår var att det såg mycket tjockare & fylligare ut och hade en fin färg. Det såg riktigt  jävla bra ut rent ut sagt. Och beach gelen kan jag inte ge en review av ännu då eftersom han använt det i duschen ha ha.... Han skulle dock testa det bättre idag. Äntligen vet jag vad jag kan ge honom mer i Julklapp mer än parfymer varje år.
 
No Dandruff - Anti Dandruff Shampoo 250ml
Supereffektivt schampo som tar bort mjäll. Rengör och lugnar så du snabbt blir av med de där irriterande vita flingorna. Men förutom att den behandlar mjäll, så ger också No Dandruff dig ett fint och välvårdat hår. Schampot tränger djupt in i håret och ger näring åt den inifrån. Pris: 181:- →  här
 
 
Beach Gel - Saltwater Gel 125ml  
Älskar du också ditt hår när du har varit i saltvatten? Då är Beach Gel precis vad du behöver. Lätt att använda och ger struktur och stadga utan at bli stelt. Det är som saltvatten i geleform. Id hår svart beach gel ger dig en lätt grepp och är super lätt att använda. Ditt hår kommer inte att vara stel, men är otroligt lätt att stil och du får rätt "beach" look. En lämplig mängd distribueras i torrt eller fuktigt hår och formaterad såsom önskas. Pris:181:- → här
 
farsdag - goodpr - idhair - idhairblack - pressutskick