For my B-Day..

Min födelsedag kommer med stormsteg och jag har aldrig brytt mig mig mindre än nu och med det så menar jag att alltid förut skulle jag ha fester för mina vänner med middagar osv men nu orkar jag inte sen så tycker jag inte det är lika kul längre heller eftersom ingen annan har nått speciellt på deras födelsedagar. Jag ska bara tänka på mig själv i år & ingen annan..Dags att skämma bort mig. Sen brukar jag inte skriva några speciella önskelistor heller MEN det ska jag ta mig fan göra i år ha ha!
 
Först ut så är det denna parfym från Chloé som jag fick som prov i min sista order från Kicks och jag är en tjej som brukar ha svårt för tjejparfymer, har typ kört på DKNY gröna äpplet i evigheter och min näsa har gillat desto mer herrparfymer än dam (tjej). Men nu så har det börjat öppnats upp en ny liten värld i min näsa och den här gillar jag skarpt så den här önskar jag mig, Chloé Love Story EdT. Tack!
 
chloélovestory - edt - parfym - önskelista