Min diagnos 2014

God Morgon, hoppas alla har sovit riktigt gott inatt? Jag sover som en stock nu för tiden, helt sjukt vad hårt man kan sova. För typ 1 år sen så vaknade jag av minsta lilla, nu är jag helt däckad. Så himla skönt! Sover du hårt eller är du lättväckt?
 
Jag ska ta och studsa in i duschen snart och sen ta cykeln ner på stan, har ett möte på förmiddagen med en herre som hjälper mig med min framtid. Kanske låter lite luddigt men en dag så kommer jag berätta mer om det... Jag vet inte riktigt vart framtiden lutar MEN av det vi kommit fram till än så länge så är jag spänd av förväntan över min framtid, är så himla glad över allt som hänt dom sista 2 1/2 åren fast det varit en hemsk resa. För om inte allt det hade hänt hade jag aldrig varit där jag är i idag, mentalt, själsligt etc. Allt har en mening, eller hur? Jag kan blicka tillbaka nu och vara tacksam över allt som hänt men just då var det ett helvete som jag inte ens önskar mig värsta fiende. Hade jag inte haft min son hade jag aldrig orkat kämpa på. För att nå toppen måste man hamna på botten först va?
 
Hösten 2014.... Diagnos:Utmattningssyndrom....som ledde till fler diagnoser. Mer om det i ett annat inlägg för nu måste jag verkligen göra mig klar, men nu har jag äntligen öppnat dörren på glänt så kan jag prata mer fritt om saker. Jag kommer skriva ner om känslor och händelser under min långa resa och hur jag mår idag, hur jag kämpar på, hur jag hanterar olika känslor, tankar, vad det finns för hjälp att få därute för er som kanske är på väg att hamna i denna sits själv. Jag lämnar er med en stor varm KRAM!!!!
diagnos - enljusareframtid - kämpe - utmattningssyndrom
4
Lisa Engelke

Ser fram emot att få läsa mer om din personliga resa. Härligt att du mår bättre nu 😊
Vänliga hälsningar
www alltutomlagom.blogspot.se

Svar: Kul=) ja jag mår mycket bättre men har fått rätt hjälp på vägen tillbaka också, tyvärr har inte alla lika tur. Kram
SWEETKAY

Ulla

Men gumman! Kraschade rejält för ett gäng år sedan. Vet precis! Kämpa på. Du vet var jag finns. Stora bamsekramen!

Ulla

Men gumman! Kraschade rejält för ett gäng år sedan. Vet precis! Kämpa på. Du vet var jag finns. Stora bamsekramen!

Svar: Jasså? Ja verkar vara hurr vanligt som helst. Tusen tack, kram
SWEETKAY

Anonym

Vill gärna läsa mer om detta.

Svar: Tack för att du påminde mig... Ska absolut skriva mer :)
SWEETKAY