@lookfantastic Beauty Box | Januari

Under December månad när jag la upp varje dag vad min adventskalender från lookfantastic innehöll så fick jag ett upplyftande mail ifrån Marknadschefen över Scandinavien som hade sett mina bilder på både instagram och bloggen, bilderna gillades verkligen så hon undrade om dom fick skicka mig ett Beauty Box... Ni kan ju gissa vad svaret blev ;). Gissa om man blir glad när man får såna här mail, jag menar det var knappast min baktanke när jag började lägga upp bilderna eftersom jag köpte den adventskalendern själv utan bara för att visa er vad den innehöll och att man får ett fint mail där det uppskattas från företaget det är verkligen sjukt kul så TACK ♥.
 
Hur som helst, jag fick min box förra veckan och den innehöll lite smått och gått, jag kände igen 3 av märkena från förut men 3 var helt nya för mig och 1 av dom har jag använt varje gång jag smikat mig sen dess så det har blivit en ny favorit. Återkommer till den längre ned... Sen var jag även i stort behov av en sak som jag faktiskt fick i denna box, helt sjukt för jag sa till Björn bara några dagar att jag behövde en ny av just den här saken så när jag öppnade boxen så det de första mina ögon drogs till, gissa om jag var nöjd!
 
Beauty boxen innehöll 5 olika produkter, en folder med info om produkterna samt olika reportage och tips men den innehöll även ett exemplar av ELLE UK från Januari, dock så missade jag att ha med den när jag fotade. Som jag förstått från lookfantastics hemsida så följer den tidningen med (fast så klart nya utgåvor efter ny månad) varje gång en ny box skickas ut för prenumeranter. Vill du läsa mer om denna box så finns direktlänk → här.
 
Märkena jag känner igen sedan tidigare är NUXE, PIXI (efter jag fick en toner i adventskalendern) och Jelly Pong Pong. Känner du igen något märke?
 
Boxen påminner så klart om Glossybox då dom också har lika stuk på sina boxar med olika texter eller bilder på sina boxar. Jag gillar det och jag har flera gamla glossybox boxar kvar för att förvara mina saker i hemma och jag är en sucker för inspirerande texter så den här gillar jag verkligen. Jag har en tavla ståendes i hallen med just denn text på redan som jag gjort själv och som jag faktiskt även har gett bort till min kompis Madde i present förut. Så denna box kommer fyllas med något nytt och stå någonstans i mitt hem.. #recycle
 
NUXE - Lotion Tonique Douce • Lugnande ansiktsvatten som fräschar upp och mjukgör. Avslutar rengöringen. Passar normal till torr känslig hud. Alkoholfri formula som inte torkar ut huden. Nyckelingredienser: Innehåller 97% ingredienser av naturligt ursprung. Blomvatten från Ros och Trollhassel, Allantoin, Vegetabiliskt Glycerin och Hyaluronsyra. Parabenfri.
 
Kommentar: Har endast testat den 1 gång så kan inte riktigt uttala mig om produkten ännu.
 
TRIFLE COSMETICS - Liquid Glow • Detta är en rosafärgad highlighter som er en vacker lyster. Formulan innehåller kakaosmör för att ge din hud näring och återfuktning.
 
Kommentar: Denna har verkligen blivit min nya favorit som jag använt varje gång jag har sminkat mig, LOVE IT! Och den doftar gott också... Jag har använt den både på kindben, nästippen, på toppen av amorbågen och under brynbenet. Den är nog rikigt fin att ha på nyckelbenen under sommartid också för extra glow.
 
Den blir såå fin när man arbetar in den i huden
 
PIXI - Brow Tanner • Denna långtidsverkande bryngel lämnar dina bryn till perfektion. Den innehåller en blandning av Aloe Vera och återfuktande pantenol för att se till att du ser flawless ut hela dagen.
 
Kommentar: Jag har inte testat denna ännu, ska försöka göra slut på dom som används redan innan jag öppnar ytterligare en ny produkt.
 
JELLY PONG PONG - Fairy Lashes Mascara • Jelly Pong Pongs mascara gör dina fransar vippande förföriska och redo för flörtiga äventyr! Denna vattenfasta mascara gör fransarna tjockare och kurvigare medan de fortfarande är spektakulärt mjuka och lätta. En sann elegant effekt för kvinnan som vill lyfta fram en djup, intensiv och förförisk look.
 
Kommentar: Har inte testat denna heller än för jag har flera mascaror öppnade redan. Jag har testat deras produkter förut och har för mig att jag gillade dom men minns inte riktigt. Får återkomma med mina åsikter när jag har testat den.
 
BRIOGEO - Don´t despair, Repair! Deep Condition Mask • Detta är en djupt återfuktande behandling för matt och livlöst hår. Denna produkt är lämplig för torrt hår som skadats av kemiska eller färgbehandlingar, varma stylingverktyg och solexponering. Den lätta inpackningenär berikad med naturlig avokadoolja för att tillföra näring, binda fukt och skydda mot miljöpåfrestningar. Dess unika B-vitaminkomplex förbättrar hårets struktur, reparerar kluvna toppar och förhindrar att håret bryts av, så att håret blir silkesmjukt och fräscht. Nypon- och sötmandeloljor slätar ut hårfibren för att lugna friss, stärka svagt hår samt förbättra glansen. Fri från silikoner, parabener och ftalater. Ej testad på djur.
 
Kommentar: Har ej testat denna ÄN! åtekommer med recension.
 
THE VINTAGE COSMETIC COMPANY - Rose Gold Tweezers • Detta var det första jag såg när jag öppnade kartongen, jag var i stort behöv av en ny pincett så jag vart överlycklig över den och SNYGG var den också. Har testat den några få gånger och den är verkligen mycjket bättre än den jag hade innan.
 
Tack återigen till #lookfantastic ♥
lfbeautybox - lookfantastic - pressutsick - skönhetsblogg - sponsrad