Utlottning Header


Nu lottar jag ut denna header, jag fixar även bakgrunden på din blogg så den matchar headern.

Regler;
1 kommentar = 1 lott
2 kommentarer = 2 lotter osv..
Desto fler kommentarer du lämnar desto större chans har du att vinna utlottningen.

18:00, lördag 14/6 avslutas utlottningen.


Lycka till



UTLOTTNINGEN ÄR AVSLUTAD!!



Glöm inte att tävla om bikini också
435
ella

jag vill vinna=)

ella

jag vill haaaa;)snygg ju!!!

ella

jag vill vinna deeeen hahah

ella

M JAG VILL JU VINNA LIKSOM;)HIHIHI

Anonym

Jag vill ha!

Skitsnygg ju

Anonym

JAG VILL VINNA!!

Ha en bra dag

ella

jag vill vinna=)

ella

ella lilla vill vinnaaaa;)

Petra

Du är riktigt dukti på det där!! Varför kan inte jag!! Det är ju kul att baka, det kan jag!!

ella

PST:!ska bara påminna,,

att jag vill vinna!!!ehhehehehh :D

Lojs

jag vill jag vill jag vill! välj mig! :D

Sara

Den är headern är verkligen jag :-) Å alla andra verkar det som ;-)

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

Sara

Nu har ja vart ute me vovvarna. Visade de designen å de vill åxå ha den här designen på våran blogg! hihihi..

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

jannica

jag är med

ella

;)hihi!vill ha, vill haaaaa

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

Sofia

jag är med!!

ella

jag vill vinna

ella

jag är med

ella

jag är med

Sara

Hahaha.. Känner mig som en stalker som skickar en massa hahaha, men ja hoppas att ja ska få några "turlotter" :-)

Miss0

Vilken fin header :D

Hoppas allt är bra!

ella

jag är meeeeed=)

Sara

Så skriver ja igen då :-) Så att ja kanske kan vinna den ursnygga designen

ella

testar igen hahhaha men vill ju ha den=)

josefin

skit fint! men vill inte ha den :P väntar på nästa :D om det kmr ngn nästa?

Miss0

Tack så mkt :) Allt är bra här. Ska snart ner till festivalområdet och kolla på Rix Fm festivalen. Alltid nånting man kan roa sig med hehe.

Sara

Hoppas att vi ska äta pizza ikväll. Orkar inte göra nån mat.. :-( Va ska du äta? Fast ja gissar att du kommer att ha fullt upp me att räkna lotter till höger å vänster. hihihi..

Sara

Snart ska ja gå å fräscha till mig, men tänkte bara skicka en till innan :-)

Amanda

1 - Åh jag vill:D

Amanda

2 - Jag vill jättegärna ha den!

Amanda

3 - Snälla ge mig den xD

Amanda

4 - Vill ha:D

Amanda

5 - Haha, vill ha vill ha vill ha:P

Josefine

Jättesnygga färger jööö :D

Diana

JAG ÄR MED =]

Diana

JAG ÄR MED =]

Diana

JAG ÄR MED =]

Diana

JAG ÄR MED =]

Diana

JAG ÄR MED =]

Diana

Diana

JAG ÄR MED =]

Diana

JAG ÄR MED =]

Diana

JAG ÄR MED =]

Diana

JAG ÄR MED =]

Diana

JAG ÄR MED =]

Diana

JAG ÄR MED =]

Diana

JAG ÄR MED =]

Diana

JAG ÄR MED =]

Diana

JAG ÄR MED =]

Diana

JAG ÄR MED =]

Diana

Vill verkligen vinna den, den är ju så jäkla snygg,

och jag är verkligen inte bra på bloggdesign, så den skulle behövas =)

ella

vill ha den

ella

vill gärna ha den:)

ella

vill vinna den;)

ella

jag vill vinna=)

ella

jag är med

ella

jag är med=)

ella

jag är ju med hihi

ella

ella är med

ella

jag är med

G

VIlken fin header, vill gärna vinna, men har tyvär inte haft turen på min sida den senaste tiden.



Roligt att du skrev i min blogg om komentaren, tack för det..:)



Kram

Anonym

jag är med

Anonym

jag är med!

G

Hmmm...undrar om det har gått runt att jag är desperat efter en ny design :)



Lotta ut mig, asså jag kommer förmodligen sitta och komentera resten av dagen...hahaa...näää men hoppas ja kan göra så, lär nog inte slå dem andra människorna :)



Rösta på mig! Behöver verkligen en ny design.

Sara

Hej igen!! Nu har vi ätit pizza å en massa godis

:-) Fick lov att gå in o skriva igen så att du inte tror att man inte vill vinna..hahaha Va gör du ikväll?

Lisen

Jaaaa! Superduper snygg som jag vill vinna till 110%.

Lisen

Jihouuuu! Vill vara med!

Lisen

Coooooolt juuuuu!!!!

Lisen

Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas!!!

Lisen

Har aldrig fattat hur man gör egna så please! <3

Anonym

Sch-sch-schnygg!

Lisen

Ja, kalla mig desperat, men skulle bli "totally overlycklig"! :D

Anonym

Need it som katten! Lite motivation att blogga då!

Lisen (igen)

P-p-p-please! Jag är fruktansvärt hien! :D

Lisen (igen)

Puh, börjar nog bli segt att läsa, och segare blir det! Header för ziiiipiie! Lisen vill, Lisen vill!

Lisen (igen)

Är beredd att använda det fulaste jag vet: Internetförkortningar! Bara för denna sakens skull! Jag skriver... FFS!

Malin

Jag är med :).

Lisen (igen)

Hmm... börjar väl räcka nu, ska inte trötta ut dej! Ha en bra kväll, och jag drömmer om vinst ;D

Malin

Jag är med :).

Sara

Nu är det snart en ny match som ska kollas på. Man drömmer nästan fotboll nu, vare sig man vill eller inte..



Ha det gott!

Linda

Jag vill vinna! I need it! ;P

Stefanija

Jag är med.

Stefanija

jag är med.

Stefanija

Jag är med.

Stefanija

Jag är med.

Stefanija

Jag är med.

Stefanija

Jag är med.

Stefanija

Jag är med

Stefanija

Jag är med, jag vill verkligen vinna!!

hannah

jag vill vinna =)

hannah

jag vill vinna :)

hannah

jag vill vinna:)

G

Hej, nu har jag gått igenom lite i din blogg, la märke till din otroligt söta son!



Jag vill fortfarande vara med i tävlingen...:)

Marie

Hej, Der är verkligen en jätte fin design och jag skulle vilja vinna den. Men ja ser att det är väldigt många som har skrivit till dig om att vilja vinna en sån så ja har nog inte speciellt stor chans. dessutom har jag aldrig någonsin vunnit något och skulle bli superglad om ja vann..

Jag vill jätte gärna vara med och vinna ...



Hoppsas du får en riktigt trevlig kväll =)



MVH / Marie

Marie

Jag vill så gärna vinna, snälla låt mig vinna en header av dig. Den var verkligen grymt fin!



Ja vill så gärna vinna =D

Celie

Eftersom jag inte kan ett dugg om design så vill jag gärna vara med!!

TINY.

Åh, vad fin! :)

Anonym

Hoppas jag vinner! :)

TINY.

(Det var jag som skrev "Hoppas jag vinner! :)")

Celie

Ha en bra kväll!!

TINY.

Åh, jag vill verkligen vinna!

Anonym

Celie

Jag är med!!

TINY.

Jag om någon behöver en ny header, haha :P

TINY.

Kan man fixa så att rubrikerna blir i samma rosa som poå headern?

Marie

Jag vill verkligen vinna headern.



Snälla låt mig vinna :)

TINY.

I'm in, you know ;)

TINY.

I truly, deeply, MADLY want to win! :]

TINY.

Haha, vadå tvångstankar? Nej, men jag vill verkligen ha den där headern :)

TINY.

Den var faktiskt skitsnygg :]

TINY.

Mäh! Jannica har bara skrivit "jag är med" hela tiden! Det gills väl bara som en kommentar?`:)

TINY.

I want the damn header! haha :P

TINY.

asch, I'm waaay behind... but please? :]

TINY.

Haha, det är så här man fiskar kommentarer :P Nej men ärligt, jag vill ha den!!! :D

TINY.

Åh, detta är inte bra för mig, jag vill alltid vinna, till varje pris!! :P

TINY.

eller aa... nästan till varje pris :P

TINY.

Tänk vad mycket tid jag tillbringar här! haha :P I WANT IT! ;)

TINY.

och vad som gör det ännu värre är att din "Kom ihåg mig/remember me?"-sak inte funkar... måste skriva in namn och bloggaddress flera gånger om!! :P jag vill ha den headern! :P

TINY.

och är jag inte bra som kommer på nya saker att skriva till dig hela tiden? haha :P

TINY.

Men vänta nu... det är inte den som skriver mest som vinner ju...? Äh, I STILL WANT THAT HEADER!

TINY.

psst! http://tinyz.blogg.se - hon är med!

TINY.

Men du, om inte jag vinner, kan man ändå få ett tröstpris eller nåt? :) För jag vill verkligen ha den där headern :)

TINY.

och du, kan man ha en profilbild utöver den bilden som ingår i headern? :)

Daniella

Det skulle bli jätte roligt att vinna!! Jag är hundra procent

med i tävlingen! Jag vill gärna vinna den headern av dig! Den är så underbar!

TINY.

(goo to know, liksom (:) höhö, jag vill ha den där :D

TINY.

GOOD ska det vara :)

men den är ruskigt fin, kolla min header liksom, tycker du inte att jag behöver en ändring? :P*

daniella

Vill så gärna vinna!! Absolut en av mina favoriter! Ha en bra dag!!

TINY.

angående ditt svar: menar du att det ska gå att ordna att jag har chans att vinna eller...? haha, jag skrev ju ganska många kommentarer, vet inte vilket du svarade på... :P (jag vill ha headern!)

TINY.

I WANT THAT HEADER, OH SO BADLY!

TINY.

Förresten ska du till Kungsan imorn och kolla sverige-spanien-matchen? :)









P.S. Jag vill ha headern! :)

TINY.

Oj! Glömde min address! Here it is: http://tinyz.blogg.se*

TINY.

åh, vad fint det blir när man skriver addresser, de blir ju helt rosa, haha :P

http://tinyz.blogg.se - Kolla! Rosa! :D

TINY.

(me like rosa... :) and black. that's why i want that header... :))

TINY.

J-A-G-V-I-L-L-H-A-D-E-N-D-Ä-R-H-E-A-D-E-R-N-!-:-P

TINY.

/har du gjort den headern själv? för den är himla snygg! :)/

TINY.

Har du använt dig av Photoshop då? Vilken typ? :)

TINY.

ÅHÅ! Du lottar tydligen ut en bikini också! Den ska jag kolla :)

TINY.

Har inte kollat reglerna för bikinin än, men är det möjligt att man kan vinna både headern och bikinin? :)

TINY.

Alltså, jag menar om du lottar och så drar du lappen med "TINY." och sedan lottar du ut bikinin också, eller hur du nu gör, och det blir "TINY." där också, lottar du om då, eller låter du mig vinna allt, fare and square? :)

TINY.

Nej, nu är jag trött... MEN JAG TÄNKER KÄMPA FÖR DEN DÄR ATTANS HEADERN!

TINY.

Du! Du ligger ju ganska högt upp på listan! Då kan man ju göra reklam för sin egen blogg här, haha :P

TINY.

Fast nää, sån är inte jag... :) utnyttjar andra till min egen fördel. :) Jag vill SERIÖST ha den där headern That's why. :)

TINY.

Fast det är frestande att alla adresser som skrivs blir rosa. Fett clashy ;) JAGVILLHAHEADER!

TINY.

Din header var förresten också väldigt snygg. Är det din skugga som avbildats, eller vad man nu säger? :)

TINY.

http://tinyz.blogg.se

haha, rosa! :D



























och du... jag vill ha den där headern... :)

TINY.

HAHA det där sista lät ju inte alls perverst! :P

TINY.

Jahapp... ska jag sitta här till lördag kväll och säkra min "vinst"...?

TINY.

Vet du var man kan ladda ner Photoshop gratis? För om jag inte vinner DEN DÄR SNATTRANS HEADERN kan jag kanske göra en egen? :)

TINY.

alltså nej nu ger jag upp...

TINY.

Hmm... jag får det till 45... Måste vara ett "heltal"... haha tvångstankar :P

TINY.

headerheaderheaderheaderheader - I WANT!

TINY.

TINYZ.BLOGG.SE ÄR EN MYCKET BRA BLOGG. ÄGAREN VILL VINNA DEN DÄR HEADERN! :)

TINY.

Nej, nu måste jag gå och lägga mig snart... får skriva en massa kommentarer imorn också, innan kl 18 :)

TINY.

Very well... ja, jag tror i alla fall att du förstått att jag vill ha den där headern... :) godnatt!

Picco

JAG

Picco

ja e määä

Lisen (igen)

hihi, nu är jag här och spökar igen, satsar! Vill verkligen ha den!

Lisen

Den är Så snygg och Så cool, tävlar tills jag droppar!

Lisen

Lalaalaaaa!! Vill fortfarande tävla :)

Lisen

Det är OMÖJLIGT att låta en sånn snygg header gå en förbi ju!

Lisen (igen)

Still here! Jag slutar nog inte på ett tag.

Lisen

Haha, gimmie!! P-p-p-p-p-please!!!

Marie

Jag vill så gärna vinna...



Jag är absolut med i tävlningen

Lisen

Har alltid sånn otur, men hoppas verkligen att jag vinner NU! <3

Lisen

Tjingelingeling, I´m in!

Marie

Jag vill vinna :D

Anonym

Lisen (igen)

Schnyyyyyyyyyyyygast!!!!

Marie

Jag vill vinna :D

Lisen (igen)

Ögonen på målet!

Lisen

Hoppas att det går vägen, jag tävelitävlar som bara den!

Marie

Jag är med och vill vinna för ja har aldrig vunnit något i någon tävling någon gång..

Lisen

Jag är desperat, men detta är underbart!

Lisen

Ett o två, tävla på!

Lisen (igen)

Jag är förvånad över mig själv! Såhär har jag aldrig hållt på innan! Med, med, med, med!

Lisen

Please, I want tha´header! Tjihoubalooo!

Lisen (igen)

Lisen kör racet! Kom igen! Sista på nånn timme, men jag kommer tillbax! Hihi, med som tusan!

Lisen (igen)

Jag vill vinna!

Lisen

Jag är med! ^^

Lisen (igen)

Snälla! Jag tävlar på!

Lisen (igen)

I´m in tha competition!

Lisen

Kommer att hålla koll på tävlingen! Meeeed! ^^

Lisen

Jag kör så att det ryker!

Lisen

Jag måste vinna! Kör hårt!

Lisen

Den är så grymt snygg, så jag ger inte upp förrän kl. 18.00 imorgon! Med.

Lisen (igen)

Taaadaaaaa! Jag fortsätter!

Lisen

Ju fler kommentarer- desto bättre!

Lisen

Funderar på att räkna hur många jag har skickat, *tihi, eller inte :D Med

Lisen

Jag är med

Lisen

Är med

Lisen

Snyggaste headern- ever!

Lisen

Såååååå med!

Lisen

Helt med!

Lisen

Har världens tradigaste design just nu, please!!!

Lisen

Pepp på den, till max!

Lisen

Snälla, har absolut inte fattat hur man gör en egen! Trevlig kväll :)

Lisen

Headern! Snäääällaaaa! Bli miiin!

Lisen

Koooom igeeen!!! Jag är med!

Lisen

Mmmmmm... gah, börjar bli sömnig!

Lisen

*tihi, tack för peppen, kämpar på, skriver på min söta DELL så att den brinner!

Oliwia

Jag vill gjäran ha den. ;D

Oliwia

:D Vill ha den!

Lisen

Näääe du! Jag fortsätter ^^

linnea

jag är med :)

linnea

jag är med :)

linnea

jag är med :)

Lisen

Jag vill blogga stolt med en cooolig header!

Lisen

Nu är jag mer på gång än nånnsinn!

Lisen

Kämpa på, traaala-laa! Meeed!!

Lisen

Hjälp mig! Gör min fula bloggisch schnygg!

ina

den är jättefin=) jag är med =)

Malin

Åh, jag skulle vilja vinna :)

Malin

Skulle som sagt inte sitta helt fel med en snygg blogg & denna var ju inte direkt helt fel :)

Lisen

Go-go-go Lisen! Meed!

Malin

Tråkigt att alla spammar mer än att lämna riktiga kommentarer bara för att vara med i utlottningen. Jag tänkte försöka hålla mej borta från spammet lite mer & skriva lite mer vettiga kommentarer :)

Lisen

Minsta barnunge verkar kunna göra en egen header, förrutom jag! Blir galen! Tävla på!

Malin

Jag kommer nog dock förmodligen inte orka sitta & kommentera hela kvällen/natten. Jag hittade precis in på din blogg förresten. Alltid roligt att läsa andras bloggar, åtminstone dom som är intressanta. Din var trevlig :)

Lisen

Kan lixom inte sluta! Blir helt beroende!

Malin

Skulle ju vara underbart att vinna denna. Inte min starkaste sida att fixa ihop snygga sådana ;)

Malin

Några kommentarer måste jag dra iväg i alla fall för att förbättra mina vinstchanser. Hihi. Vad har du haft för dej en sådan här fredag som fredag den 13? Själv har jag bara suttit hemma, inte allt för roligt om jag ska vara ärlig. Men jag laddar in för imorgon får jag väl säga, haha. Då blir det röj :)

Lisen

Kan inte mer än att hålla med tjejen som kommenterade precis, du har riktigt bra blogg! Men jag tävlar på!

Lisen

Brukar dock inte ha tur, men va tusan! Jag lullar på!

Malin

Snart dags att avrunda för lite sömn men några kommentarer till hinner jag väl med. Som sagt, den var ju väldigt fin. Alla verkar vara expert på att fixa ihop finfina sådana men själv är jag för att vara ärlig, helt kass på det. Jag kommer inte långt med det alls. Tålamodet lägger sej rätt fort om jag säger så.

Lisen

Tahaaa! Jag tuffar på :D

Lisen

P-p-p-pepp!!!

Lisen

Undra hur mkt jag har terrat din blogg nu! Men efter tävlingen, så har jag bestämt mig för att läsa HELA! Jag är sååå in!

Lisen

Kattsingen! Kan inte stoppa mig själv n_n

Emma

jag är med ! :> fast jag är sent ute så jag vinner nog inte iaf , hahaha . bättre försöka än skita it :>

Lisen

Som sagt, vill kunna blogga stolt!

Lisen

Header, header leave my heart alone *noooot :D

Lisen

Gosh! Börjar svimma! Måste fortsätta, la-la-laa!

Lisen

Din blogg är GREAT! Med o tävlar!

Lisen

Fantastic! Hoppas att alla dessa kommentarer ger belöning ;)

Lisen

Tävla på

Tävla på

Jag har långan väg att gå!

Lisen

Mmmm, det börjar segas gäsp

Lisen

Peppa bloggen! Tävlar!

Lisen

Hmm, snart ringer du nog polisen taha Tävlar!

Lisen

S-s-s-snälla! Jag vill åsså vara pretty in pink and black!

Lisen

Hej vad det tävlas! Jag kör hårt!

Lisen

Vill vinna mer än NÅGOT annat, ge lite stolthet till min blogg!

Lisen

Kära du, jag är besatt på riktigt nu! Jag tävlar!

Michaela

Jag är med !

Michaela

Jag vill haa ! =D

Michaela

Jag är med, vill ha ! =D

Michaela

Jag är med, vill ha ! =D

Michaela

Jag är med, vill ha ! =D

Michaela

Jag är med, vill ha ! =D

Lisen

Helt klart med!

Michaela

Jag är med, vill ha ! =D

Michaela

Jag är med, vill ha ! =D

Michaela

Jag är med, vill ha ! =D

Michaela

Jag är med, vill ha ! =D

Michaela

skulle verkligen behöva en fin header =D vill ha!!!

Michaela

skulle verkligen behöva en fin header =D vill ha!!!

Malin

Jag kom av mej lite. En kompis ringde & pratade lite kärleksproblem. Skönt att slippa ha sådana själv :)

Michaela

skulle verkligen behöva en fin header =D vill ha!!!

Lisen

Nu hoppade lilla spöket Lisen in i din blogg (igen) TÄVLAR!

Michaela

Skulle kunna hålla på hela natten men nu får det vara nog, är för trött=) men kom ihåg, jag vill väldigt gärna ha den ! =D

Malin

Så, vart var jag nu? Tävling. Just det. Jaa, det skulle ju inte vara helt fel att vinna som sagt :)

Malin

Borde sova strax nu. Upp tidigt imorgon & övningsköra lite. Uppkörning inom en månad ungefär. Lite pirrigt om jag ska erkänna. Men skulle ju inte vara helt fel att klara det heller :)

Malin

Har du körkort? :) Eller jag läste inte riktigt hur gammal du var, eller jag hann knappt läsa något alls faktiskt innan jag hittade den här tävlingen som tagit upp min tid. Hihi. Men det gör inget alls. Jag har ändå inget vettigt för mej :)

Malin

Nu är jag en spammare själv men jag skriver åtminstone lite längre än "jag är med" osv. Haha du kanske ser det tvärtom slog mej nu.. att det bara är jobbigt om man lämnar lite längre kommentarer. Vi får hålla tummarna, eller lättare sagt, jag får hålla tummarna att fallet inte är så, hihi! :)

Malin

Mitt intresse till min blogg har minskat bara för att den inte är nå fin. Om jag hade en fin hade jag nog varit mer aktiv. För att blogga är ju verkligen superroligt :)

Malin

Nu har jag dragit iväg en del kommentarer but I keep going :)

Malin

Vad väntas imorgon då? :) Något trevligt? Själv tänkte jag köra på fullt ös medvetslös. Hihi :) Nä men dags för en rejäl fest känner jag. Skulle egentligen till rättvik.. skulle ha varit där från idag till söndag men det blev inställt. Åker dit nästa helg istället. På midsommar & allt. Myyys :) Var där förra året på midsommar med. Rekomenderar verkligen rättvik som sommarställe. Är supermysigt :)

Lisen

I behov av en, måste ha den, vill ha den, till 130%

Malin

Räknade jag rätt nu så har jag kommenterat 15 gånger. Antar att det inte ens är i närheten av vad vissa har men ändå. Jag har gett det ett försök :)

Lisen

Mmm, det är jag igen! H-h-hallå! Snälla!

Lisen

Hej o skepp o´hoj! Tävla på!

Malin

Hoppas verkligen på fint väder imorgon. Då ska jag & några vänner sitta på berget (ett ställe här i söderhamn) & kika på fotboll & dricka lite gotta :)



Intresseklubben antecknar? Hihi ^^

Lisen

Sista för i natt! Återkommer säkert! ;D Tack för idag!

Malin

Skummade igenom din blogg lite snabbt. Sött barn du har :) & väldigt fint utseende också.

Amanda

Jag vill vinna!

Malin

Nu tog tankarna & därmed kommentarerna slut. Men jag ska försöka komma på något vettigt att skriva i åtminstone fem till :)

Amanda

Jag vill vinna igen!

Malin

Otroligt skönt med sommarlov. Jag var verkligen slutkörd av skolan där på slutet. Men nu är tvåan avklarad & nu väntar bara trean. Dock är jag inte det minsta intresserad av programmet jag går. (Medieprogrammet) Går det i brist på poäng till att söka in på hantverkslinjen med inriktning frisör. Men funderar på att gå en kurs efter skolan till det istället. Har dock sökt om nu & får svar nu i sommar. Jag håller tummarna men samtidigt inte. Nervöst. Tänk om man skulle komma in? Vad gör man då? Jag vet inte om jag är så modig att jag skulle kunna hoppa av heller..

Malin

Men man ska inte oroa sej för framtiden. Den kommer så småning om :) Allt blir nog bra till slut skulle jag tro. Bättre att koncentrera sej på nuet & ha riktigt roligt så länge man kan :)

Malin

Nu börjar du väl se "Malin" som ett väldigt tjatigt namn, hihi. Men jag vill verkligen vinna :)

Malin

Borde nog säga godnatt snart. Det har jag sagt några gånger nu men jag blev så inne på det här nu & vill så gärna vinna. Hiihi :)

Malin

Egentligen är jag sjukt sugen på att gå ut & ta en promenad just nu men jag är mörkrädd & går helst inte heller ensam under nätterna ute. Alla vännerna har ju gått & lagt sej så det får jag bara vara sugen på antar jag..

Anonym

Malin

Okej, jag erkänner.. den sista "anonyma" kommentaren som var helt tom var jag. Haha. Blev lite fel så jag råkade skicka iväg en tom :)

Malin

Malin

Haha, jag skyller på att jag börjar bli sömnig. Var inte meningen att dra iväg en tom kommentar.

Malin

Men nu är det väl ändå dags att tacka för sej & säga godnatt? Hoppas du inte dör av alla mina kommentarer :) Håller tummarna på att jag vinner. Skulle vara riktigt roligt :)



Ha det så bra & ta hand om den söta bäbisen :)

Malin

Såg att jag var två från ett jämt tal så lika bra att lämna två kommentarer till, hihi :)

Malin

Sådär. Sista kommentaren nu. Men som sagt, ha det bra & ta hand om bäbisen :)

Lillan

Blev kär! Blir sååå lycklig om jag vinner!

http://sandriiisch.blogg.se

Åhh fiiifan vad kommentarer .. :S

Vill vara med i tävlingen även fasst jag inte har så stor chans för jag är för lat för att sitta och spamma sönder haha.. så lämnar bara en kommentar (x

hannah

jag vill gärna ha :)

hannah

ge mig, snälla? =)

yummymumy

Den är ju jättefin! Jag är med o tävlar såklart.

HeBen

Tänkte först att det inte var nån idé att vara med här, många har ju skrivit sisådär jättemånga inlägg.. Men eftersom du ändå lottar ut headern kan man ju alltid göra ett försök.. Den är kanonsnygg, verkligen!



Btw så känner jag buskarna, såg du hade länk till elin.. vi kanske har träffats tom, på nån fest nån gång!?



Ha det bra

frida

Hej hej :)



Jag ska starta en blogg och vill såklart piffa upp den lite extra med hjälp av en snygg header :). Själv är jag lika skicklig på bloggdesign som ett kylskåp är smidigt :).

Manlee

Hej!

Jag skulle jätte gärna vilja ha den!

Manlee

Hej!

Jag skulle jätte gärna vilja ha den!

Sara

Gomorron Linda!!

Hahahaha!! Helt hysteriskt va folk har skickat in

:-) Jätteroligt för dig!!:-))))

Malin

Ett godmorgon-kommentar-bidrag måste jag ju åtminstone lämna :)

Therese

Lämnar en till kommentar och hoppas på att vinna den fina headern. ^^ Fin blogg

Emelie

Jag är med

emelie

jag är med

emelie

jag är med

emelie

jag är med

guzmania

Vill absolut vinna,men orkar nog inte sitta å skriva 100 kommentarer "bara för att" :(

Saga

Jag vill vara med!

Saga

Jag vill vara med!

Saga

Jag vill vara med!

daniella

ÅÅÅh, Jag vill så gärna vinna den headern, jag tycker att min är så tråkig!

daniella

Den där headern är SUPER snygg!!! Vill vinna vill vinna!

daniella

Den där headern är SUPER snygg!!! Vill vinna vill vinna!

Daniella!

vill vinna! kulle bli jätte glad!

Daniella

Vill vinna vill vinna vill vinna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :):):):):):):):):)

Daniella

Hoppas jag vinner, det är ju typ 200 hundra pers som skriver, men jag vill vinna

daniella

Älskar den där headern!!! Den är underbar!

daniella

Jag är med!

daniella

Jag är med

Anonym

Vill bara vinna den headern!

Mathilda

klart jag vill ha! :)

daniella

Rosa och svart passar jätte fint!

daniella

Jag skulle bli suuuuuuuuuuuuper glad om jag vann den där headern!!

daniella

Ok, nu ska jag ge mig, orkar inte att skriva så mycket, har ont i mina fingrar ha en skön dag!

Linn

Jag tänker inte försöka mej på det där med html koder igen =P

Michaela

Jag vill ha den lika mycket idag som jag ville igår =D

Michaela

JAg vill så gärna ha den ! =D

Marie

Ja vill så gärna vinna ..



=D

Marie

Jag vill ha den mer än någonannan så snälla låt mig vinna för ja har aldrig gjort det !!

malin

jag vill vinna :D

Petra

Jag kommenterar ju på dina andra inlägg så du kan ju ge mig 10 st med en gång...hehe!! ;)

Elvin

Jag är med för skoj skull :)

ella

jag är med

ella

jag är med=)

Michaela

Åh vad jag vill ha den =D fortfarande..

Michaela

Åh vad jag vill ha den =D fortfarande..

Michaela

Åh vad jag vill ha den =D fortfarande..

Michaela

Åh vad jag vill ha den =D fortfarande..

Michaela

Åh vad jag vill ha den =D fortfarande..

Michaela

Åh vad jag vill ha den =D fortfarande..

Michaela

Vill ha ! =D

Michaela

vill ha =D

Michaela

vill ha =D

Michaela

vill ha =D

Tove

Jag är med i tävlingen :)

Manlee

Hej jag skulle vilja vara med!

Och om jag inte vinner kanske du skulle kunna hjälpa mig privat med bloggen?

ella

ella vill ha den

ella

jag vill ha den

ella

jag vill vinna

ella

vill vinna=)

ella

vill vinna

ella

jag vill vinna

ella

vill vinna!!!

ella

jag vill.........hahaha nu har ja skrivit i omgångar!!hoppas d blir jag;)

ella

ella vill vinna=)

Replica prada bags

mfwphzsj It's a good post. mfwphzsj

replica bags china

kbumexoh That's a nice post. kbumexoh

replica handbags

umfwpi That's a good post. umfwpi